Овдіюк

      Майя   Іванівна

         вихователь

 

 

   Достукатися до серця кожної дитини, вселити в нього головні цінності життя – Добро, Любов, Правду – чи не найважливіша місія педагога в цьому жорстокому і небезпечному світі. Важливо, щоб дитина  не лише зрозуміла моральні принципи, а й щоразу робила в житті правильний вибір між добром і злом, що є проявом її соціально-моральної компетентності. Отже, щоб вона прийняла закони Добра своїм серцем, розумом, усім єством.

   Нині однією з болючих проблем суспільства є проблема моральності. Моральний розвиток дошкільника зумовлений насамперед моральним кліматом у сім'ї, найближчому оточенні.

   Заклад дошкільної освіти традиційно є основним центром акумуляції і передачі морального досвіду дітям.

   Образну подачу інформації забезпечує художня література.

   Твори для дітей покликані обмежений , звернутий до рідного дому, батьків світ маленької дитини перетворити на світ відкритий, прекрасний, безкінечний і різноманітний.

   Життя дітей тісно пов'язане з життям дорослих, але у дитини є своє, зумовлене віковими особливостями, бачення світу. К.Чуковський писав: «Дорослі мислять словами, словесними формулами, а маленькі діти – речами, образами предметного світу. Їхня думка до певного часу пов’язана лише з конкретними образами». Особливостями дитячої психіки і визначається вибір художніх образів, сама сутність дитячої літератури, яка почалася з фолькльорних творів.

   Твори для дітей – це моделі людського життя. Вони вчать із оптимізмом дивитися у майбутнє, стимулюють до активних дій, виховують волю, відповідальність, любов і доброту. Вони допомагають уберегти майбутнього дорослого від песимізму, навчити розуміти та берегти красу і добро, бути дієвою творчою особистістю. Художня література збагачує духовний світ дитини, розвиває емоційно-забарвлену, образну мову, формує та виховує естетичні почуття, смаки, погляди, ідеали дитини.

 

            КОЛИСКОВА

 

Знає  це  кожна  дитина

Вже  прийшла тиха година,

Тихотреба всім  лежати, 

 Помаленьку  засинати.

            Свої  очки закриваєм,

            Засинаєм,  засинаєм

Спить Даринка  і  Андрійко,

Засинає  вже  Софійка

І Поліночка  слухняна.

Спати хочеться  Івану

                       Свої  очки закриваєм,

                       Засинаєм, засинаєм

Не вертиться  Владислав,

Едуард  вже засина.

Саша наш  вже  міцно спить,

Юлю  будемо просить.

                  Свої  очки закриваєм,

                       Засинаєм,  засинаєм

Макс тихесенько  лежить,

Стасіка не розбудіть.

Катя чемна  та  Ілона,

Вже  й Ірині спати можна.                                          

                       Свої  очки закриваєм,                                       

                       Засинаєм,   засинаєм

Приклад  беремо з   Наташі,

Відпочинуть ніжки наші,

Відпочине  наше тіло,

Будем  гратись  тоді  сміло.

                     Свої  очки  закриваєм,

                     Засинаєм,  засинаєм

В  сні Марійка посміхнеться,

 Міша   вже  не ворухнеться.

Щось наснилося для  Діми                    

Будем спати  разом з  ними.

                    Свої  очки  закриваєм,

                    Засинаєм,  засинаєм

 

                                                                             М.Овдіюк

 

 

 

ГУРТКОВА РОБОТА

 

 

 

 

«Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках їх пальців»

В. О. Сухомлинський

 

    Одним із ефективних шляхів гармонійного розвитку дитини є гурткова робота в дошкільному навчальному закладі. У Сатиївському ДНЗ працює гурток «Паперова казка».  Цікаві заняття  сприяють розвитку творчості, пробуджують фантазію, дають змогу отримати незабутні позитивні емоції, вчать дітей допомагати одне одному, стимулювати доброзичливе ставлення під час спільної роботи.

Колобок iз тирси

 

Телефон:

036-56-57-1-12

 

Адреса:

Рівненська область Дубенський  район c.Сатиїв.вул.Миру,53а